Förra veckan hade vi en halvdags arbetsplatsträff med utbildning och utveckling av interna processer. Vi diskuterade att vara en god konsult, delade erfarenheter från olika projekt och exempel från beställar-, entreprenör- samt konsultsidan.
Eftermiddagen bjöd på inspirerande deltagande och kunskapsutbyte mellan våra olika avdelningar samt gott fika!
Dagen avslutades med en fartfylld AW på gokartbanan och en somrig middag på en av stans uteserveringar…

